DAY 3 : Tok Nenek – Pos Rengil

img_3068

Ini ialah hari dia, hari terakhir keluar dari puncak tok nenek. Setelah berperang tido dalam keadaan sejuk di Kem Kambing di mana suhunya mencecah 20’c..Giler sejuk oo..
07.00 : daypack sunrise puncak tok nenek

10.15 : tiba di kem berlumut

Tiba di kem berlumut, kami siap sedia masak untuk makan pagi & tengah hari.
Perjalanan dari kem berlumut mengambil masa yang sangat singkat sebab apa.? Sebab masing masing dah power ada tenaga untuk turun.

Sebab perut masih kenyang lagi, belakang aku masa tu si wan & zhafran, memang laju & kental dorang berdua ni.

Pelan pelan kayuh kat belakang ak. Dorang banyak buat daypack hutan sekitar Malaysia ni.Kiranya gang laju laju lah ni.

14.45 : begerak dr kem berlumut
17.05 : tiba di sungai y kecik – lunch

Malam semakin tiba, cuaca semakin gelab, ak pulak jadi sweeper adeh~ PEWAI bai..

Perlahan – lahan melangkah untuk menghabiskan 2 ke 3 km lagi sampai ke parking. Gang lain semua dan sampai bisikku dalam hati.

Akhirnya langkah demi langkah berjaya jugak ak dan kawan kawan habiskan 3 Hari 2 Malam Yong Yap Bubu Tok Nenek ni..

20.00 : tiba di pos rengil ( pace sweeper)

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s